دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


دوران کودکی

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۵۶ ب.ظ

می گذرد ؟

      چه خوب و چه بد

دوستی های کودکانه ، خندیدن های گاه گاهانه

                بازی های راه مدرسه ، با رفتن تو از کنارم


چه خاطرات نمونه ای بر دیوار روزگار از من و تو جای مانده است.

                           یاد دعواهای گاه و بی گاه به خیر ؛ بر سر چیز های نامطلوب

تو می بخشیدی و من مانند همیشه گستاخانه از بخششت خودم را به بی حواسی می زدم


امان از من

             تو مرا بخشیدی و من تو را .....


این جای عکسی است که من از شرم خجالت

نتوانستم درج نهم و بازم هم مرا ببخش


دفتر سیاه  و  سفید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۳
محمد پورنفیسی

کودکی

دوران

دل

گونه

نظرات  (۲)

خیلی قشنگ بود ممنووووون........

پاسخ:
لطف دارید

چطور میتوان به تاول های پا گفت که تمام مسیر طی شده اشتباه بود.......................

واقعا دوست داشتنی بود.............مرسی.....................

پاسخ:
درود دوست عزیز

لطف دارید ، بسیار

از اینکه به کلبه خرابه ما هم سری زدید بسیار سپاس گذارم.

موفق و سرزنده باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی