دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


پر پرواز

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵ ق.ظ
پر پرواز
          پر مرغان سفیدیست
                                       که می ترسند از روز خدا

که شکاری نشوند
                         و به راهی نروند
                                               و گناهی نکشند

می ترسند از چون من و تو
                                        که گرفتیم از آنها
                                                                شوق را

شوق ماندن

                 شوق مهر مادری را

شوق پرواز

                شوق لبخند و سنا را

تا برفت از بام خانه

             تیرکی او را نشانه

چون مرا فریاد بود

            من زدم ، من زدم

                              چون گل زیبا نشان را

فکر کن

       من تو را آن گونه هستی

                                    چون گل زیبا نشان پر پر کنم


دفتر سیاه  و  سفید


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۳
محمد پورنفیسی

پر

پرواز

گونه

دل

نظرات  (۱)

تا برفت از بام خانه ...
به اینجا که میرسه یهو وزن شعر عوض میشه  .. شایدم من بد خوندم؟!
پاسخ:
احتمال زیاد از نظر خواننده ، تغییر احساس میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی