دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


باران

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ
چند روزیست عجیب خدا

                            دلش بارانیست

و چقدر زیباست وقتی

                      وقتی گریه های خالق را میبینی

همان جور که گاهی اوقات خدا نیز

                                      گریه های مخلوقش را میبیند و لذت میبرد

ببار بر سرزمین

      پاک کن بدی ها را

               بگستران مهر را

                             باران زیبایست

و ای کاش من الان نیز می باریدم

                                                 با خدا

                                                        همرنگ خدا


دفتر سیاه  و سفید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۶
محمد پورنفیسی

باران

دل

گونه

نظرات  (۱)

دروووود

متن پر احساسی بود

وااااااااااااااااااای عجیب دل من هم گرفته

شدم مَثَل این بیت که :

زندگی کردن من مردن تدریجی بود

آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم

پاسخ:
درود بر شما

آخی ، دل همه گرفته :(

همه همین بیت مینگرد درونمان

عجیب است همه هم قافیه

دلتون بی غم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی