دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


نوشته های من و او

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

نوشتم یاد یاران را نداری ؟

         نوشتش یاد یاران بهاری ؟

نوشتم چون گل سوسن ، گل یاس

        نوشتش ، چه گل های دگر را یاد داری ؟

نوشتم این مرا درد فراقیست

        نوشتش ، تو فراق یار داری ؟

نوشتم قلب من پایان کار است

        نوشتش ، در درونت عشق داری ؟

نوشتم دست من بی دست یار است

        نوشتش تو چرا پایی نداری ؟


دفتر سیاه  و  سفید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۰
محمد پورنفیسی

نوشته

گونه

دل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی