دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


تعویض

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۵۷ ب.ظ

نشسته ام و می شمارم

                    تک تک ثانیه هایی که می گذرد

                                              برای به پایان رسیدن سال

تک تک انگشتانم را به کار گرفته ام

                                نمی دانی که کم آورده ام ، چه بسیار

در تعداد انگشتانم

                     در وجودم

                                در زندگی ام

و ای کاش به پایان برسد

                             این سال پر از بدبختی

و ای کاش شروع گردد

                           سالی پر از شادی

هر چند تمامی ندارد بدبختی های شادگونه

                           از طرفی شروع می شود و از طرفی ...

به هر حال سال نو مبارک



دفتر سیاه  و  سفید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۳
محمد پورنفیسی

تعویض

دل

گونه

نظرات  (۳)

درووود

سال خوب و بدیش دست مانیست

واسه منم سال بدی بود امسال اما

اونقدر بدی ها یه باره هجوم آورده که وحشت از سالی نو بیشتر منو عذاب میده تا وداع با سالی که داره میگذره

انگار امیدو آرزوهامو از دست دارم

استرس دارم که نکنه این یکی هم بیاد و هیچی عوض نشه

وای ببخشید...چی نوشتم

اصلا چرا واسه شما نوشتم

به هرجهت دعا می کنم سالی پر از خیر وشادی رودر رو داشته باشین وتندرستی

قلمتون جاری وجاوید

پاسخ:
درود خدمت بانوی بزرگوار
اگر اینجا نباید نوشت کجا باید نوشت ؟ عیبی ندارد من خودم محتاج دعایم بسیار
                              ولی دعا می کنم ، که امسال رو با خوشی و شادی شروع کنید همراه با موفقیت روزافزون
همیشه پایدار و جاوید باشید.
                          منتظر حضور سبزتان هستم
چرا این همه دردمندانه؟

پاسخ:
درود نمیدونم ، واقعا چرا ؟؟

سلام و درود بر شما

سال نو مبارک..

و سپاسگزارم که تشریف آورده بودید به وبلاگم

 

جهان نه زشت است و نه زیبا..این نگاه ماست که زشت یا زیبا می بیند ..

 

و بهار ..همیشه زیباست حتی اگر ما غمگین یا شاد باشیم

 

برای شما نگاهی زیبا/جهانی زیبا /و بهاری زیبا آرزومندم

پاسخ:
سلام و درود بر شما
                       وظیفم بود

همچنین برای شما
بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی