دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


سال روز من

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ

امشب شب باران است

                          شب آرزو ها

                                       شب مهتاب

                                              شب روشنی

                                                     شب تک تک شمع ها

که همگی می گریند برای من

                                      تا شاد باشم

                                                سالی دیگر

باران خاطرات

             باران لبخند

                    و بهتر از همه دیدن همه

                                                          بار دیگر

صحرای شب

                  امیدوارم است

                                      دلم شاد باشد

لبم خندان

               چشمانم شمع

                                     شمع عشق

تو بمان

           که دنیا بی تو یک رنگ و تلخ است


ستاره سو سو می کند

                                 ماه روشن روشن

دشت خیس خیس

                           دریا خشک خشک

جنگل بی روح

                    بیابان سبز

هر کدام دست پر

                          از نداشته هایشان

                                                     آمده اند

برای تبریکم

                 برای خنداندنم

                                      برای امیدم

                                                      برای به یاد بودنم

و چقدر این لحظات زیباست

                                        بسیار زیبا


تقدیم به همه ی هم سالروزی هایم

روزتان خجسته



دفتر سیاه  و سفید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷
محمد پورنفیسی

روز

من

دل

سال

گونه

نظرات  (۳)

very best
پاسخ:
ممنون
سلام...
ممنون از اینکه سر زدین....
بسیار زیبا نوشتید...
شاد باشید و شاعر بمونید
پاسخ:
درود
وظیفم بود
ممنون از حضور شما
روز پر امید

سلام

من اومدم

پاسخ:
درود بر بانوی شاعر
خوش آمدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی