دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


غم

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ

آسمان سیاه است

                       همچو دود

گرفته ، پریشان هم دل است با من

                            قطراتش هم نوا با اشک هایم می ریزد

چه شده است ؟

                  او هم غم دارد ؟

امان از غم که اشک ابر آورده

                              این غم چیست ؟

غم من ، غم عشق است

                       غم ابر ، غم تاریک غم مردم

غم آن کس که ندارد لقمه نانی

                      غم ، کنجشکک اشی مشی

زیر بارون ، لب بوم ما مشین

                      بارون ظلم و نفاق

بارون حق و طمع

                     خیس خیس از تو و من

چه خیانت ، چه ثواب

                     چه کمک ، چه فساد

همه ، هم دست همند

                    همه حلقه ، گرد همند

غم عشق

            غم درد است

درد ، درد ، درد

نمی داند چقدر دلگین است

                                  نبودش

نفس هایش ، خنده هایش ، حتی گریه هایش

                                                       تسکین درد است ، همش

روی دیوار کِی نویسم

                         که دلم

                                 هم درد ابر است ، همش



دفتر سیاه  و سفید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۵
محمد پورنفیسی

دل

گونه

نظرات  (۳)

سلام ودرود

دلنوشته ی زیبا و پر احساسی بود

قلمت جاری وجاوید

 

پاسخ:
درود بی کران
و سپاسی بی انتها

                       لطف عالی مستدام

خوش احساس تا ابد
بدرود

 

 

با سلام وعرض ادب و ارادت

دوست محترم و بازدید کننده ی گــُلم

با دو غزل و یک مثنوی  ترا من چشم در راهم که بازآیی

حضور ونظر ارزشمند شما مشوّق ما وباعث دلگرمی ماست

[گل]

[گل][گل]

[گل][گل][گل]

[گل][گل][گل][گل]

[گل][گل][گل][گل][گل]

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

 

 

سلام

با پستی جدید منتظرتم

پاسخ:
سلام

بروی چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی