دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

نوشته ها از دفتر ( سیاه و سفید )

دل گونه

و من می نویسم برای دانستن آنکه بدانی
زندگی بدون تو
معنایی نخواهد داشت
زندگی بدون تو
عطری نخواهد داشت
زندگی بدون تو
طعمی نخواهد داشت
فقط برای ادامه به تو نیاز دارم،در کنارم باش

آخرین مطالب
تبلیغات


ره یار

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ق.ظ

در این بیابان سرد

من تنها ، خواهم ماند


و او که تنها ، می توانست در کنارم باشد

مانند سراب دور تر و دور تر خواهد شد


ای کاش ، عقاب ، چشمانم را

از جایش می برد


تا رفتنش را هیچ

نظاره گر نباشم


ای رویای من

جای شما در قفس


و جای من

در بیابان مرگ است


ای کاش

مرگ راه اخر بود



دفتر سیاه  و سفید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۸
محمد پورنفیسی

دل

یار

گونه

نظرات  (۲)

واقعا قشنگ بود ممنون ار این همه زیبایی
سلام........بسیار زیبا بود ...
ممنون از دعوتتون......................
پاسخ:
سلام ... ممنون

                   نظر لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی